Версия за печат

00991-2013-0001

BG-гр.Ловеч: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"В и К" АД - гр. Ловеч, ул."Райна Княгиня" Nо 1-А, За: Марина Бороджиева, Рeпублика България 5500, гр.Ловеч, Тел.: 068 651142, E-mail: m.borodjieva@wss-lovech.bg, m.borodjieva@gmail.com, Факс: 068 651113

Място/места за контакт: "В и К" АД - гр. Ловеч

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.wss-lovech.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.wss-lovech.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"В и К" АД - гр. Ловеч, ул."Райна Княгиня" Nо 1-А, За: Калинка Николова, Република България 5500, гр.Ловеч, Тел.: 068 651112

Място/места за контакт: стая № 204 деловодство на "ВиК" АД, гр.Ловеч

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Изпълнение на строително-монтажни работи за подобрение на водоснабдителната мрежа на гр. Ловеч”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Мястото за изпълнение на поръчката е гр. Ловеч, община Ловеч, Република България.
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

В обхвата на настоящата обществена поръчка се предвижда рехабилитация и доизграждане на част от водопроводната мрежа на град Ловеч. В квартал Гозница на гр. Ловеч е предвидено реконструкция на водопроводните клонове в зоната на главни канализационни колектори G1 и G2, изградени по друга обществена поръчка на Община Ловеч. В квартал Дръстене е предвидено реконструирането на Главен клон І от вътрешната водопроводна мрежа на квартала, ситуиран в зоната на изградения канализационен колектор II. В Източна промишлена зона се предвижда разширяване на съществуващата водопроводна мрежа чрез доизграждане на водопроводен клон 1 и част от водопроводен клон 3. Навсякъде по предвидените за рехабилитация и доизграждане водопроводни клонове е включено и подмяна или изграждане на сградните водопроводни отклонения до съответния водомерен възел на имота.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45232000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Спомагателни съоръжения към преносните и разпределителните тръбопроводи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обща дължина на водопроводната мрежа (вкл. рехабилитирана водопроводна мрежа, в т.ч. главни водопроводни клонове и новоизградена водопроводна мрежа) - 3 000 м. в т.ч.: Водопроводна мрежа в кв. Гозница -1 920 м, включително 124 бр. водопроводни отклонения; Водопроводна мрежа в кв. Дръстене – 771 м, включително 30 бр. водопроводни отклонения; Водопроводна мрежа в Източна индустриална зона зона – общо 309 м, включително 8 бр. сградни водопроводни отклонения.

Прогнозна стойност без ДДС
487000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

7


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Възложителят не предвижда представяне на гаранция за участие. Участникът избран за изпълнител представя гаранция за изпълнение – в размер на 3% от стойността на договора без ДДС (Обща стойност на обекта без ДДС). Гаранцията за изпълнение се представят в една от следните форми: - Парична сума внесена в касата на “В и К” АД, гр. Ловеч (адрес гр. Ловеч, ул.”Райна Княгиня” № 1-А, стая № 206) или по сметката на Възложителя: Бенефициент: „В и К” АД – гр. Ловеч; Банка: „Първа Инвестиционна Банка”АД - клон Ловеч; IBAN: BG30 FINV 9150 1015 7885 33 BIC: FINV BGSF и представяне на документ оргинал или копие. - Банкова гаранция в полза на „В и К” АД - гр. Ловеч, оригинал, безусловна и неотмeняема, обхваща срок на действие, както следва: Начален срок: не- по късен от датата на сключване на договора и краен срок: не по - ранен от датата на издаване на Разрешение за ползване на обекта в съответствие с Наредба № 2 за въвеждане в експлоатация на строежите в Р.България /ДВ бр.72 от 2003 год./ и чл.177, ал.3 от ЗУТ . Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са съгласно разпоредбите на чл. 63 от ЗОП. Предвиденото Авансово плащане се изплаща на Изпълнителя само след представяне на оригинал на неотменима и безусловна банкова гаранция, предварително одобрена от Възложителя покриваща пълния размер на авансовото плащане.Гаранцията за авансово изплатената сума следва да е със срок на действие не-по кратък от срока на действие на договора.Гаранцията се освобождава след окончателното приспадане на аванса.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Начин на финансиране - кредитни и собствени средства. Начин на плащане. Схемата на плащане на поръчката е следната: I. Авансово плащане Авансово плащане еднократно в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора за обществена поръчка, без стойността на непредвидените разходи, при следните условия: - авансът се изплаща в срок до 30 календарни дни, считано от датата на съставяне и подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво за строежи на техническата инфраструктура (Приложение № 2 и/или 2а към чл.7, ал.3, т.2 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) Авансовото плащане се погасява чрез приспадане на пропорционални суми в размер до 20% от всяко плащане към Изпълнителя до размера на получения аванс. Авансът се изплаща само след представяне на оригинал на неотменима и безусловна банкова гаранция, предварително одобрена от Възложителя покриваща пълния размер на авансовото плащане и представяне на фактура на стойност, равна на стойността на исканото авансово плащане. II. Междинни плащания Междинните плащания се извършват на база на съответното количество извършена от изпълнителя работа, съгласно посочената в количествената-стойностна сметка единична цена за всяка позиция. Всяко междинно плащане за СМР се извършва при реализиране на поне 10% (десет процента) от стойността на договора за обществена поръчка. Междинните плащания се извършват до 10 /десет/ дена, считано от датата на издаване на оригинална фактура. Междинните плащания се извършват въз основа на следните документи: 1. Протоколи за действително извършени и подлежащи на заплащане натурални видове СМР. 2. Констативен протокол за извършените непредвидени разходи; 3. Описи с приложени документи доказващи качеството на вложените материали и извършваните видове СМР - протоколите от изпитванията, декларациите за съответствие, сертификатите за качество на вложените материали и актове съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г.за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и други; 4. Оригинална фактура, която се издава от Изпълнителя след одобряването на всички горепосочени документи от страна на Възложителя. Сумата от изплатения аванс и междинните плащания не може да надвишава 80% (осемдесет процента) от стойността на Договора. III. Окончателно плащане Окончателното плащане се извършва въз основа на следните представени документи: 1. Окончателен Протокол за действително извършени и подлежащи на заплащане натурални видове СМР. 2. Окончателен Констативен протокол за извършените непредвидени разходи; 3. Описи с приложени документи доказващи качеството на вложените материали и извършваните видове СМР - протоколите от изпитванията, декларациите за съответствие, сертификатите за качество на вложените материали и актове съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г.за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и други; 4. Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Приложение №15 към чл.7, ал.3, т.15 от Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството); 5. Окончателен доклад от Строителния надзор с приложени към него документи – надлежни доказателства за качеството на извършваните видове СМР; 6. Протокол за установяване на годността за ползване на строежа (Приложение № 16 към чл.7, ал.3, т.16 от Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството); 7. Разрешение за ползване на обекта в съответствие с чл.17 от Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Р.България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти; 8. Оригинална фактура за окончателно плащане по договора. Окончателното плащане се извършва в 10 (десет) дневен срок от датата на получаване на фактурата за окончателното плащане по т. 8;

ІІІ.1.4) Други особени условия

В процедурата за възлагане на общ. поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на условията, посочени в ЗОП,ППЗОП и на условията и изискванията в обявлението и документацията за участие.От участие в процедурата се отстранява участник при който са налице обстоятелствата по чл.47, ал. 1, т.1, б.“а-д“,т.2,т.3, ал. 2, т. 1 и ал. 5 от ЗОП . Нe може да участва в процедурата чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице наякое от обстоятелствата по чл.47, ал. 1, т.1, б.“а-д“,т.2,т.3, ал. 2, т. 1 от ЗОП. Срок за изпълнение - Срокът на договора за обществена поръчка е до 7 (седем) месеца от датата на влизането му в сила. Документацията за участие в процедурата е безплатна, като се предоставя пълен достъп до нея по електронен път на Интернет адрес: www.wss-lovech.bg, /Рубрика – Обществ. поръчки -Профил на купувача /Процедури по ЗОП/съответната поръчка. Допълнителна информация, както и разясненията на Възложителя по документацията ще бъдат своевременно публично оповестени само в интернет страницата на „ВиК” АД, гр.Ловеч на Интернет адрес: www.wss-lovech.bg, /Рубрика – Обществ.поръчки- Профил на купувача/Процедури по ЗОП/ съответната поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдържание на офертата: - Оферта - образец, оригинал; - Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника –образец, оригинал; - Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в настоящата процедурата - оригинал, (представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписан от управляващия или представлявания, а от изрично упълномощен негов представител; - Регистрационни документи на участника: Копие на документ за регистрация на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или ЕТ;Документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство или еквивалентен документ, издаден от държавата, в която е установено, като документът бъде преведен на български език в официален превод по смисъла на §1, т.16а от ЗОП (за юридическо лице, което не е регистрирано в България);Копие от документ за самоличност, ако участникът е физическо лице. - Административни данни – образец, оригинал; - Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б.“а-д“ от ЗОП -примерен образец, оригинал; - Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - примерен образец, оригинал; - Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП - примерен образец, оригинал; -Декларация за запознаване с условията на строителния обект - образец, оригинал; -Декларация за участие на подизпълнители - образец, оригинал; -Декларация от подизпълнител за запознаване с условията на процедурата – образец, оригинал /ако е приложимо/; - Документ за създаване на обединение за участие в процедурата ( договор или споразумение или др.) /ако е приложимо/– представя се в случай, че участва обединение, което не е юридическо лице – оригинал или нотариално заверено копие; - Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП - образец, оригинал; - Доказателства за икономическо и финансово състояние - съгласно т.III.2.2 от обявлението; - Доказателства за техническа възможност за изпълнение на поръчката - съгласно т.III.2.3 от обявлението; - Декларация за приемане на условията в проекта на договора - образец, оригинал; - Декларация за срока на изпълнение на поръчката – образец, оригинал; -Техническо предложение за изпълнение на поръчката съдържащо:Техническо предложение за изпълнение на поръчката – документ образец, оригинал и Проект за организация на строителството; - Предлагана цена – образец, оригинал; - Количествено–стойностна сметка /КСС/- образец, оригинал /хартиен носител/; - Анализи на единичните цени – свободен текст, оригинали; - Магнитен носител съдържащ КСС (CD) във формат *.xls или *.xlsx – с брой на редовете и колоните съвпадаща с броя на редовете и клоните на приложената към документацията Количествена сметка;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1. Копие на валидна застрахователна полица в съответствие с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Професионалната дейност от застрахователната полица на «Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството» по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ да отговаря на категорията строеж на обекта – заверено копие; Минималното изискване: Застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката и да е валидна, към датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. Професионалната дейност от застрахователната полица на «Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството» по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ да отговаря на категорията строеж на обекта - изпълнение на строежи Втора категория –строежи по чл.137, ал.1, т.2 буква „б” от ЗУТ – разпределителни проводи, съоръжения и устройства към тях в областта на водоснабдяването. За чуждестранните участници се изисква наличие на еквивалентно право. Когато участникът предвижда подизпълнители или когато участникът е обединение, всеки подизпълнител или всеки един от членовете в обединението, извършващ СМР трябва да притежава валидна застрахователна полица по чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство на обекти от II категория. 2.Справка с информация за общия оборот и оборот от извършени СМР/СРР във връзка с предмета на поръчката за последните 3 (три) години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – образец, оригинал; Забележка: Дейности сходни с предмета на поръчката са дейности, свързани с изпълнение на строително-монтажни работи по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на водоснабдителни мрежи. Минималното изискване: Участникът да е реализирал минимум оборот от 2 (два) пъти прогнозната стойността на поръчката без ДДС от строителството на обекти сходни с предмета на поръчката общо за предходните 3 (три) години (2010 г., 2011 г., 2012 г.). В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, това минимално изискване се прилага за обединението като цяло. Когато се предвижда участие на подизпълнители, справката се прилага и за подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Списък на договори за строителство със същия или сходен предмет на настоящата обществена поръчка, изпълнени от участника през последните пет години, (до датата определена за краен срок за подаване на офертата) – образец, оригинал, придружен с препоръки за добро изпълнение съдържащи следната информация: стойността без ДДС на строителството, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания – оригинал или заверено копие;Минимални изисквания: Участниците трябва да имат успешно изпълнени и въведени в експлоатация в рамките на последните 5 (пет) години (т.е. до датата, определена като краен срок за получаване на оферти) минимум 2 /два/ договора за строителство с предмет, сходен на предмета на поръчката;Когато участникът е обединение, изискването е за обединението като цяло.Когато се предвижда участие на подизпълнители, справката се прилага и за подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие.2.Валиден документ (талон и удостоверение) за вписване в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за обекти „втора категория” строежи или еквивалент – заверено копие;Минимално изискване: Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите за втора категория строежи, съгласно чл.5, ал.6, т.4.2.1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или за по-висока категория строежи.В случай на участие на чуждестранни лица възложителят ще приеме еквивалентен документ.В случай, че участникът ползва подизпълнител/и и някои от подизпълнителите му ще извършва отделни части или видове СМР, то този подизпълнител също трябва да представи Удостоверение за вписване в ЦПРС за дейността която ще изпълняват.В случай, че участникът участва като обединение, относно регистрацията в ЦПРС се прилагат разпоредбите на чл.25., ал.8 от ЗОП и чл.3 от Закона за камарата на строителите.3.Валиден Сертификат за управление на качеството в строителството по ISO 9001:2008 (или еквивалентна) и Валиден Сертификат за управление на околната среда по ISO 14001:2004 (или еквивалентна) – заверено копие; Минимално изискване: да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалентeн сертификат), както и внедрена система за опазване на околната среда ISO 14001:2004 (или еквивалентен сертификат), с обхват сходен с предмета на поръчката. Когато участникът е обединение, изискването е за обединението като цяло.4.Декларация – списък на предложения екип за изпълнение на поръчката (инженерно-технически състав) и изпълнителски състав - образец, оригинал, придружен с Декларации по Закона за защита на личните данни – образец оригинал; Aвтобиоргафия - образец, оригинал, Декларация – Визи – образец, оригинал(при необходимост);•за инженерно-технически състав се представят: диплом/и за завършено образование; удостоверения за професионално обучение;сертификати за придобита професионална квалификация; копия от трудови/служебни книжки; копия от договори – трудови и/или граждански;препоръки за добро изпълнение; други, които кандидатите считат за приложими. • Чуждестранните лица представят и Декларация – образец, оригинал за това че се задължават да поемат на свой риск осигуряването на изискващите се по българското законодателство визи, разрешения за пребиваване и разрешения за работа на работниците и служители, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка за лицата, установени в страни, с които България има визов режим - подава се от участника.Минимално изискване: Участникът трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката (инженерно-технически и изпълнителен персонал), който трябва да отговаря на следните изисквания Виж т.VI.3 "Допълнителна информация" от обявлението...

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Обяснителна записка за организация и изпълнение на строителството; тежест: 25
Показател: Линеен календарен график; тежест: 15
Показател: Диаграма на работната ръка и диаграма на механизацията ; тежест: 10
Показател: Цена; тежест: 50
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.05.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.05.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.05.2013 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на „В и К” АД – гр. Ловеч, ул.„Райна Княгиня” № 1-А

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители (( пълномощното се представя на комисията и остава за Възложителя в оригинал или заверено копие (с гриф “вярно с оригинала” подпис и мокър печат на участник)), както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация могат да присъстват при отварянето на офертие и действията на комисията по чл.68, ал.4 и 5 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти и оповестяване на предлаганата цена.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от т.III.2.3 ...4.1.Инженерно-технически персонал:а.Ръководител на обект:1.диплома от завършено висше образование, степен „магистър”, квалификация строителен инженер, специалност „ВиК“, „ХТС”, „ХМС” или еквивалентна специалност, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ;2.опит в областта на строителство – минимум 5 години участие като ръководител при изпълнението на обекти сходни с предмета на обществената поръчката.б.Групов техн. ръководител:1.диплома от завършено висше образование, степен „магистър”, квалификация строителен инженер със специалност „ВиК“, „ХТС”, „ХМС” или еквивал.специалност или диплома за строит. техник със средно образование с четиригодишен курс на обучение,отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ;2.опит в областта на строителство – минимум 3 год. стаж по специалността и участие като технически ръководител при изпълнението на обекти, сходни с предмета на поръчката;в.Двама техн.и ръководители за отделни групи строителни и монтажни работи:1.диплома от завършено висше образование с квалификация строителен инженер, със специалност „ВиК“, „ХТС”, „ХМС” или еквивал. специалност или диплома за строителен техник със средно образование с четиригодишен курс на обучение, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ;2. опит в областта на строителство - най-малко 3 години стаж по специалността и да са участвали като технически ръководители при изпълнението на обекти, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка.г.Инженер – геодезия;1. диплома от завършено висше образование, степен „Магистър“ със специалност „Геодезия” или еквивал.;2.опит в областта на строителство - най-малко 5 години стаж по специалността и да е участвал като геодезист при изпълнението на обекти, сходни с предмета на поръчката.д.Експерт - контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на строителните продукти, влагани в строежите, със съществените изисквания за безопасност, съгласно чл.9, ал.1, т.4, б. „б“ от ПРВВЦПРС:1. диплома от завършено висше образование, степен „Магистър2.да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на строителните продукти, влагани в строежите, със съществените изисквания за безопасносте.е.Експерт - координатор по безопасност и здраве:1.най-малко 2 години стаж на длъжност Координатор по безопасност и здраве, съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ;2.да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ;ж. Други водещи специалисти, в т.ч. пътен инженер и инженер – геолог.4.2.Изпълн.персонал: участниците трябва да разполагат с минимум 15 броя лица - изпълнителски състав;Когато участникът е обединение, изискванията са за обединението като цяло. 5. Декларация-списък на техн. оборудване и механизация - образец, оригинал; Минимално изискване: Участникът трябва да разполага с техническо оборудване и механизация (собствено и/или наето и/или ползвано на др. основание), необходими за изпълнение на поръчката, минимум:а.Машина за рязане на асфалт и бетон – 2 бр.,б.Апарат за челно заваряване на РЕ до ф 200 мм /комплект/ - 3 бр.,в.Багер-товарач с опция за хидравличен чук – 3 бр.,г.Валяк - 2 бр.,д.Челен товарач (фадрома) до 10 тона – 1 бр.,е.Транспортна техника – самосвали 20 тонни – 3 бр.,ж.Малка уплътнителна техника – виброплочи – 3 бр.,з.Водоноска – 1 бр.,и. Водни помпи – 3 бр.,й.Сондажна машина – 1 бр.В случай, че участникът участва като обединение, изброените по–горе изисквания се прилагат за обединението като цяло.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.04.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ