Версия за печат

BG-гр.Ловеч

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"В и К" АД - гр. Ловеч, ул."Райна Княгиня" Nо 1-А, За: Марина Бороджиева, Република България 5500, гр.Ловеч, Тел.: 068 651142, E-mail: m.borodjieva@wss-lovech.bg, m.borodjieva@gmail.com, Факс: 068 651113

Място/места за контакт: "В и К" АД - гр. Ловеч

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.wss-lovech.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.wss-lovech.bg/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Извършване на услуга, включваща упражняване на строителен надзор, контрол на строително-монтажни работи и изготвяне на технически паспорт на обект „Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа кв. „Дикисана”, гр.Ловеч, Община Ловеч, съгласно чл.166 ал.1 и 2, и чл. 176а от ЗУТ.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

В рамките на настоящата обществена поръчка следва да бъдат извършени услуги, свързани с упражняване на строителен надзор, контрол на строително-монтажни работи и изготвяне на технически паспорт на обект „Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа кв. „Дикисана”, гр.Ловеч, Община Ловеч, съгласно чл.166 ал.1 и 2, и чл. 176а от ЗУТ. „Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа кв. „Дикисана”, гр.Ловеч, Община Ловеч представлява подмяна на водопроводната мрежа в посочения квартал със следните граници: - на север ул.”Никола Петков”; - на юг хълм „Дикисана”; - на изток ул.”Цар Иван Шишман” и ул.”Дикисанска”; - на запад имот на психоболница гр.Ловеч и ЖП линия. /Виж Техн.спецификация към документацията/ Прогнозна стойност на обществената поръчка 10 000.00лв. без ДДС. Участникът ще бъде отстранен от участие в настоящия избор за възлагане на обществената поръчка, ако ценовата му оферта надвиши прогнозната стойност на обществената поръчка поръчка без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

10000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Ловеч, Община Ловеч, кв.”Дикисана”.

NUTS:

BG315

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Упражняване на непрекъснат строителен надзор съгласно Закона за устройството на територията /ЗУТ/ и действащата нормативна уредба в Република България в областта на строителството. 2. Координиране на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали с договорите за изпълнение на строителството, както и други дейности - предмет на договора; 3. Осигуряване на качествено изпълнение на СМР, гарантиращо постигане на основните технологични параметри и нормалната експлоатация на обекта за гаранционните срокове на видовете СМР; 4. Осигуряване на законосъобразното започване, изпълнение и въвеждане в експлоатация на обекта, с оглед избягване на бъдещи имуществени претенции, свързани с изпълнението на СМР по количество и качество, както и ясно дефиниране на отговорностите, свързани с бъдещи дефекти при експлоатацията на обекта; 5. Контрол по спазване плана по безопасност и здраве (ПБЗ) и Наредба №2/ 22.03.2004 г. на МРРБ и МТСП за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; 6. Осигуряване съставянето на актовете и протоколите в съответствие с изискванията на ЗУТ и Наредба № 3 / 2003 год. на МРРБ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 7. Съвместно с Изпълнителя на СМР да подготви и завери екзекутивната документация за строежа съгласно изискванията на чл.175, ал. 2 от ЗУТ, като носи отговорност за правилното й комплектоване; 8. Съставяне на констативен акт обр.15 след завършване на строително-монтажните работи, съвместно с възложителя, проектанта и строителя, удостоверяващ, че строежът е изпълнен съобразно одобрените проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежа и условията на сключения договор; 9. Изготвяне на окончателен доклад до възложителя относно готовността на строежа за въвеждане в експлоатация, заедно с технически паспорт на обекта, съставен на основание чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите (обн., ДВ, бр.7 от 23.01.2007 г.). 10. Внасяне в ДНСК на писмено искане от името на възложителя за назначаване на Държавна приемателна комисия, придружено от необходимите документи, съгласно Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. 11. Участие в заседанията на Държавната приемателна комисия и запознаването й с изпълнения строеж съгласно съставения окончателен доклад и приложената документация към него. 12. Да носи отговорност за скритите дефекти на СМР, появили се по време на експлоатацията на съответните части на строежа в гаранционни срокове, не по-малки от определените такива в чл.20, ал.4 от Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. Други изисквания на Възложителя относно участие в настоящия избор са регламентирани в документацията за участие. Възложителят ще уведоми лицата подали офертите за резултатите от работа на длъжностните лица само чрез информация публикувана на интернет адреса http://www.wss-lovech.bg/, Раздел „Обществени поръчки/Профил на купувача“, съответната поръчка. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до „д” от ЗОП, както и декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

02/07/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Допълнителна информация и документация за участие свързани с поръчката, могат да бъдат получени на посочения адрес и интернет адрес http://www.wss-lovech.bg/, Раздел "Обществени поръчки/Профил на купувача", съответната поръчка. Документацията за участие е безплатна. 2.Изисквания към оферта и указания за попълването и: 2.1.Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, върху който е посочено наименованието на участника, предмета на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон, по възможност факс и ел.адрес. Офертата се представя на български език.2.2.Офертите на участниците ще се приемат в предвидения от Възложителя срок, в деловодството на "В и К" АД, гр. Ловеч, ул."Райна Княгиня" № 1-А, стая № 204.2.3.Срок на валидност на офертите - 60 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите.2.4. Срок за представяне на офертите - съгласно поканата за участие. Срока за представяне на офертите и срока за достъп до поканата и документацията за участие в Профила на купувача, съвпадат.2.5.Указания за попълване на офертата:съгласно документ. за участие; 2.6.Съдържание на офертата:2.6.1. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, за юридическо лице или едноличен търговец, регистрирани в Република България; документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство. Участниците - физически лица представят заверено копие от документ за самоличност.2.6.2.Доказателства за икономическо и финансово състояние на участника: 2.6.2.1. Валидна застраховка „Професионална отговорност”, съгласно чл. 171 от ЗУТ покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.) или еквивалентна съобразно съответното законодателство в случай на участие на чуждестранни физически или юридически лица – (заверено копие).2.6.2.2.Декларация, подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора - (свободен текст, оригинал);2.6.3.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация за изпълнение на поръчка:2.6.3.1. Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени от участника през последните 3 (три) години (2010г., 2011г. и 2012 г.) , с посочени: предмет, стойност без ДДС, място, начална и крайна дата на изпълнение, възложител /получател/ - (образец, оригинал), придружен от препоръки за добро изпълнение (референции) от възложителите – (оригинал или заверено копие); 2.6.3.2.Списък на главните експерти, които ще извършват дейностите по обществената поръчка – (образец, оригинал), придружен с Декларации по Закона за защита на личните данни (попълва се от всяко лице от експертите) – образец оригинал; Aвтобиоргафия (попълва се от всяко лице отескпертите) - образец, оригинал, Декларация – Визи – образец, оригинал(при необходимост, при участници чуждестранни лица);За експертите се представят документи, доказващи изискваните образование, професионална квалификация и умения, които могат да бъдат: (диплом/и за завършено образование; удостоверения за професионално обучение; сертификати за придобита професионална квалификация; копия от трудови/служебни книжки; копия от договори – трудови и/или граждански; препоръки за добро изпълнение; други, които кандидатите считат за приложими) – заверени копия;2.6.3.3. Лиценз/удостоверение по чл. 166 от ЗУТ, издаден/о от МРРБ/Началника на ДНСК, заедно със Списък на екипа от правоспособните физически лица или еквивалентен документ съобразно съответното законодателство в случай на участие на чуждестранни физически или юридически лица – (заверено копие);2.6.4.Оферта – (образец, оригинал);2.6.5.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (нотариално заверено)ако е приложимо – /виж документацията за участие/.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

01/07/2013