Версия за печат

BG-гр.Ловеч

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"В и К" АД - гр. Ловеч, ул."Райна Княгиня" Nо 1-А, За: Марина Бороджиева, Република България 5500, гр.Ловеч, Тел.: 068 651142, E-mail: m.borodjieva@wss-lovech.bg, m.borodjieva@gmail.com, Факс: 068 651113

Място/места за контакт: "В и К" АД - гр. Ловеч

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.wss-lovech.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.wss-lovech.bg/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Обществената поръчка е с наименование: “Възстановяване на улични и тротоарни настилки след отстранени ВиК аварии и извършени реконструкции на ВиК мрежата експлоатирана от „ВиК” АД, гр.Ловеч”, като в предмета на поръчката се включва - възстановяване на улични и тротоарни настилки след отстранени ВиК аварии и извършени реконструкции на ВиК мрежата експлоатирана от дружеството на териториите на общините: Ловеч, Луковит, Тетевен, Ябланица, Угърчин, Априлци, Летница. Изпълнението на предмета на договора е с материали на Изпълнителя.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45233200

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Възстановяване на асфалтова настилка под 60 кв.м. - дебелина на асфалтовото покритие 4 см - 215 кв.м.; - дебелина на асфалтовото покритие 5 см - 1230 кв.м.; - дебелина на асфалтовото покритие 6 см - 460 кв.м.; - дебелина на асфалтовото покритие 8 см - 110 кв.м.; Възстановяване на тротоарни плочи - 90 кв.м. Цитираните по-горе количества са общо за мрежата експлоатирана от "ВиК" АД, гр.Ловеч, като също така са прогнозни и нямат обвързващ характер относно изпълнението на договора. Прогнозната стойност на обществената поръчка е 65000,00 лв. без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Уличната мрежа и пешеходната зона в населените места на територията на общините Ловеч, Луковит, Тетевен, Ябланица, Угърчин, Априлци и Летница;

NUTS:

BG315

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изпълнението на строително-монтажните работи следва да бъдат съобразено с изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ), касаещи определената категория строителство, Наредба №2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Р България и минимални гаранционни срокове за изпълнени СМР, съоръжения и строителни обекти и действащата норма, Закон за националната стандартизация, Закон за техническите изисквания към продуктите, Наредба за съществените изисквания и оценяване съответствието на строителните продукти, както и други нормативни актове касаещи строителството в Р България. 2. Възстановяването на улични и тротоарни настилки след отстранени ВиК аварии и извършени реконструкции на ВиК мрежата има за цел възстановяването на условията за нормално движение на МПС и хора, чрез постигане на проектната носимост, профил и покритие на пътя; 3. При възстановяване на асфалтови настилки с дебелина 4, 5, 6 и 8 см да се предвидят задължително необходимите работи за изпълнение на 15 см основа от трошен камък с подбрана зърнометрия с едрина на зърното до 30-40 мм; 4. Да се посочат от участниците източниците на асфалтова смес и на трошен камък с подбрана зърнометрия в изисканите анализи; 5. Възложителя ще уведомява изпълнителя за местонахождението, вида и ориентировачното количество на възникналата работа с писмена заявка; Участника следва да предложи срок за изпълнение на заявките в календарни дни, считано от датата на получаване на писмена заявка от страна на Възложителя. 6. Необходимостта от изрязване ще бъде установена в процеса на изпълнение на поръчката за всеки отделен случай. Квадратурата на участъците, както и дължината на изрязването, се установява с протокол подписан от представители на възложителя и изпълнителя.Изпълнителят се задължава да осигури свой представител, който съвместно с представителя на Възложителя да извършат оглед преди започване на работа за установяване на точното местонамиране и размери на възложените участъци; 7. Действителния обем извършена работа се установява с Количествена сметка за извършените ремонтни работи и се отчита с Протокол за установяване завършването и изплащане на натуралните видове строителни работи изготвен от изпълнителя. Документите се подписват от представители на изпълнителя и възложителя; Срок на изпълнение – с участника определен за изпълнител ще се сключи договор със срок на действие 12 месеца считано от 17.08.2013година. Други изисквания на Възложителя относно участие в настоящия избор са регламентирани в документацията за участие. Възложителят ще уведоми лицата подали офертите за резултатите от работа на длъжностните лица само чрез информация публикувана на интернет адреса http://www.wss-lovech.bg/, Раздел „Обществени поръчки/Профил на купувача“, съответната поръчка. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до „д” от ЗОП, както и декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

18/07/2013 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Допълнителна информация и документация за участие свързани с поръчката, могат да бъдет получени на посочения адрес и интернет адрес http://www.wss-lovech.bg/, Раздел "Обществени поръчки". Документацията за участие е безплатна. 2. Критерий за оценка на офертите – „най-ниска цена”. За „най – ниска цена” се приема предложеният от участник най- нисък ОБЩ СБОР от сбора на предложените цени без ДДС за възстановяването на 1 кв.м. асфалтова настилка след отстраняване на В и К аварии и извършени реконструкции на ВиК мрежата при квадратура на възстановения участък под 60 кв.м. при дебелина на асфалтовото покритие 4,5,6 и 8 см. и цена без ДДС за възстановяване на 1 кв.м. настилка от тротоарни плочи при използване на нови плочи до 50% - за териториите на 7 – те общини. Оферта, която не отговаря на изискванията на възложителя няма да бъде оценявана и класирана. 3.Изисквания към оферта и указания за попълването и: 3.1.Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, върху който е посочено наименованието на участника, предмета на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон, по възможност факс и ел.адрес. Офертата се представя на български език. 3.2.Офертите на участниците ще се приемат в предвидения от Възложителя срок, в деловодството на "В и К" АД, гр. Ловеч, ул."Райна Княгиня" № 1-А, стая № 204. 3.3.Срок на валидност на офертите - 60 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. 3.4. Срок за представяне на офертите - съгласно поканата за участие. Срока за представяне на офертите и срока за достъп до поканата и документацията за участие в Профила на купувача, съвпадат. 3.5.Указания за попълване на офертата: 3.5.1.Всички документи в офертата следва да бъдат попълнени без корекции, подпечатани и подписани от представляващия участника съгласно актуалната му регистрация или от упълномощено от него лице с нотариално заверено пълномощно. 3.5.2.Приложените копия на документи да бъдат заверени за вярност /гриф „вярно с оригинала”, подпис и свеж печат на участника/, заверява се всяка страница; 3.5.3.Документите, представени на чужд език следва да бъдат придружени с превод. 3.6.Съдържание на офертата: 3.6.1.Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, за юридическо лице или едноличен търговец, регистрирани в Република България; документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство. Участниците - физически лица представят заверено копие от документ за самоличност. 3.6.2 Доказателства за икономическо и финансово състояние на участника: 3.6.2.1. Валидна полица за застраховка за професионална отговорност , съгласно чл.171 от ЗУТ, отговаряща на предмета на поръчката и покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн.ДВ, бр.17 от 02.03.2004г.) – заверено копие; 3.6.3. Доказателства за техническите възможности за изпълнение на обществената поръчка: 3.6.3.1.Валиден Сертификат за управление на качеството в строителството по ISO 9001:2008 (или еквивалент) – заверено копие; 3.6.3.2. Валиден документ (талон и удостоверение) за вписване в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи със следния обхват: Втора група - строежи от транспортната инфраструктура, III-та и IV-та категория (или еквивалент)– заверено копие; 3.6.4. Оферта - образец, оригинал; 3.6.5. Предлагана цена – образец, оригинал - 7 бр; 3.6.6. Анализи – образец, оригинал - 35 бр.; 3.6.7. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (нотариално заверено) – представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписан от представляващия участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител – (оригинал или заверено копие).

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

17/07/2013